Post by anesginare on Feb 20, 2022 19:50:58 GMT 5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Parkour Race - FreeRun Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Parkour Race - FreeRun Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkt munten ▞▞▞
▞▞▞ Parkour Race - FreeRun Game 2022 version ▞▞▞
Concept heel goed, maar veel te veel reclames en geen uitdaging..
Het is geweldig en zo verslavend gamen. Hoewel probeer meer en meer uitdagende niveaus te geven om het moeilijk te maken. Ik bereikte niveau 500 en het is hetzelfde. Maar over het algemeen is het een geweldig spel en ik vind het geweldig om uit te kijken naar de update.
Wordt alleen maar irritant met de bugs. Je komt bijvoorbeeld vast te zitten onder het glas. Je valt tussen gebouwen. Ik haat het dat er na elk level een advertentie is... Ik wou dat er tegenwoordig een eerlijk spel was dat voor de speler is en niet alleen voor het geld. We begrijpen de advertenties.. alleen niet in de overvloed die ze zijn. Je vraagt je af waarom je een arme gemeenschap hebt? Het is omdat je een slecht spel levert.
Het spel ziet er leuk uit, maar is eigenlijk helemaal niet leuk. Er zijn overal advertenties. Je speelt het spel niet eens echt, maar beweegt van links naar rechts en het gaat niet eens soepel. Ik wou dat ik het een hogere beoordeling kon geven, maar dat is gewoon een vreselijke game
Heel goed Hoor
Erg leuk spel als je je verveelt, probeer het gewoon en je zult genieten van het spel
ONLINE SOCCER MANAGER (OSM) 19/20 munten en ...
Deze app is het slechtst .. zo vol met advertenties die meer dan 45 seconden spelen .. kan niet spelen zonder advertenties die opduiken en ze kunnen niet worden gestopt totdat het klaar is met spelen
Niets dan advertenties en niets anders dan app store shovelware. Ik hoop echt dat je het leuk vindt om na elke wedstrijd advertenties in je gezicht te krijgen die trouwens langer duren dan de wedstrijden zelf. Gewoon weer een met advertenties gevuld 'spel' dat waarschijnlijk in minder dan een dag in elkaar was gezet.
Parkour Race - FreeRun Game Спортивные игры hvaf
Het is goed, naast de voor de hand liggende buitensporige advertenties, zijn de enige andere 2 problemen dat "je ze 99% sneller moet maken" wanneer de kaart wordt gemaakt, zodat je dat doel niet kunt bereiken. En de controles. Ik stel voor de moeilijkheidsgraad van de racekaart te verlagen, van 99% naar 90-96% te verlagen en een joycon/rotatie-optie te hebben
De update die ongeveer een dag geleden is uitgebracht, heeft nieuwe inhoud toegevoegd (levelontwerp en skins) en een aantal functies die al in het spel aanwezig waren (springanimatie, skintexturen) bijgewerkt. Het is beter dan voorheen en ik vind het geweldig.
Ninja Tobu Екшн ctz
Deze game is beter en dat is het ook, dus ik zeg graag: download deze game en kijk, dus dit is voor madbox, dit is mijn favoriete game en ik geniet echt van deze game, ik zou willen zeggen maak verschillende niveaus en sommige moeilijk en sommige aangepast aan karakter zoals het veranderen van kleur enz. En bedankt dat je deze game goed hebt gemaakt, dus de volgende update of een andere update doe je alle dingen
Het spel zelf is middelmatig, aangezien het slecht draait. Het lijkt erop dat ze de app hebben geoptimaliseerd om alleen soepel te werken wanneer ze er reclame voor moeten maken. Het spel zit vol met advertenties, waardoor het spel verder wordt vertraagd. De bedieningselementen reageren nauwelijks, dus je kunt jezelf naaien ondanks het feit dat je zeven rondes geleden de zet hebt gedaan. Hoe dan ook, deze game heeft een interessant concept, maar in dit stadium is het alleen maar geldklopperij.
2 jaar gehad. Niveau 1350ish. Vlotte gameplay en mechanica. Genoeg verzamelobjecten om te grinden en je personage aan te passen. Advertenties soms vervelend, maar de optie om te betalen verliest advertenties en geeft nieuwe skins. Ze voegen langzaam meer achtergrond- en toneelmechanica toe. Het enige probleem is heel gemakkelijk om te winnen, maar je ziet er zo goed uit als je het doet. Zou dol zijn op een spooktijdaanval of een maandelijkse, lange etappe die je zelf kunt racen. Speel niet zo vaak maar laad snel en geweldig om een eenvoudig spel te spelen met mooie 3D-stickman-visuals.
Super half assed game ik ben ziek van nep-advertenties en heb het fatsoen om geluid toe te voegen. Ik werd ertoe gebracht te denken dat het spel geluid heeft. Toen ik eigenlijk alleen de advertentie had geluid. Het zit ook vol met toevoegingen na elk level en wordt saai na 5 minuten
Het is een heel leuk spel, maar het verveelde erg snel. Ik denk dat er een online versie van het spel zou moeten zijn, dan zou het 5 sterren waard zijn
Geweldig spel. Een pluim voor de ontwikkelaars, ze hebben zichzelf echt overtroffen. De nieuwe update is geweldig, er zijn zoveel nieuwe niveaus toegevoegd, waaronder het doorbreken van glas zoals vector, maar in verbazingwekkende en kleurrijke 3D en de toevoeging van een gebouw van het type Tokyo aan de dagelijkse race. Alsjeblieft ontwikkelaars, ik zal al die AD's bekijken om je te ondersteunen goed gedaan, echt goed gedaan
Gek Accessories | Redbubble
Het concept van het spel is leuk en zelfs de karakterbewegingen zijn ook geweldig.... maar hoewel mijn in mijn mobiele beste graphics zoals pubg of kabeljauw perfect ondersteunt, maar in dit spel is er een vertraging of glitch tijdens het verplaatsen van het karakter die me teleurstelde ... los dit probleem op. . Als dit probleem is opgelost, zou het de beste game voor timepass zijn ... en ik zou deze game zeker 5 sterren geven ...Los dit probleem op ....
Net als alle games van dit bedrijf en in de Play Store is het een advertentiegame. Het enige wat je hoeft te doen is naar links en rechts vegen en aan het einde van een run van 5 seconden is er een advertentie van 30 seconden die je niet kunt overslaan. Reken 1 minuut advertenties uit voor 10 seconden gameplay. En het bedrijf reageert niet op opmerkingen, het is een bedrijf dat geld verdient met advertenties, zonder enig doel dan alleen maar je te liegen en geld te verdienen, echt, ik zou een bedrijf steunen dat een spel zonder advertenties uitbrengt.
Madbox is als: optimalisatie? Wat is het? Want wanneer een normale speler het spel wil spelen, wil hij een soepel lopend spel zien, geen slides hoe, net als in de dagelijkse race van Parijs. Het wordt onmogelijk om het niveau van Parijs te voltooien. Heel groot probleem
Het is leuk en boeiend, maar de levels voelen vrij kort aan. Om nog maar te zwijgen van het feit dat het spel na een tijdje te gemakkelijk wordt. Ik kon letterlijk met een duim door levels waaien. Misschien kunnen de ontwikkelaars een nieuwe moeilijkheid toevoegen
Het spel auto springt, auto klimt, auto muur loopt, auto trucs voor jou het enige wat je kunt doen is naar links of rechts gaan, het lijkt alsof het online is, maar je speelt alleen tegen vreselijke bots en aan het einde van elk 15 sec niveau daar is een advertentie van 30 seconden, verspil je tijd niet aan dit domme spel.
Dit is het leukste spel ooit
Heel Leuk veel reclame's Daarom geef ik het een 4 van de 5
Deze game heeft over het algemeen een goed concept dat ik leuk zou vinden, maar op dit moment is de cpu ofwel lui of te gemakkelijk. Als je vastloopt op een specifiek onderdeel van het spel (wat niet echt gebeurt omdat het te gemakkelijk is, maar toch), kun je letterlijk de cpu op je zien wachten. Het spel mist dus gewoon uitdaging. Identificeer ook of andere mensen dit hebben, maar doe alsjeblieft iets aan de dagelijkse uitdagingen, sommige hebben zoveel vertraging dat het echt onmogelijk is om goed te spelen. Kan echter opslag of gewoon een oude telefoon zijn
Het spel is geweldig, maar als ik het speel, is het te laggy, de besturing is te gevoelig en heeft zelfs een optie om de gevoeligheid van de schuif aan te passen. heeft geen geluidseffecten en het ergste is dat er na elk niveau een advertentie is. beetje klote
Langzaam. Slecht draaien. Stomme advertenties. Cameraproblemen. Het is alles wat je niet zou willen in een game. Ook de enorme hoeveelheid advertenties. Als je een spel van hoge kwaliteit wilt maken, repareer dan alles wat ik zojuist heb genoemd.
Deze game is echt laggy op mijn telefoon, maar het kan me niet eens schelen, ik speel het nog steeds graag en zal dat altijd doen (hangt ervan af of er een grote verandering in zit of niet) Ik heb alle skins ontgrendeld die je kunt krijgen van de loot box-dingen Er zijn nogal wat advertenties, dus ik raad je aan om de vliegtuigmodus in te schakelen als je een hekel hebt aan advertenties Deze app is echt leuk Mijn beoordeling: 9/10
Zeer spannende game, met enkele echte uitdagingen. Veel bekende en interessante skins, paden en banners om uit te kiezen!
Het is niet goed, maar oké in dit spel wordt ons personage automatisch uitgevoerd, maar ik vind het niet leuk dat ons personage automatisch wordt uitgevoerd. Zodat het me dwong om 2 sterren te geven en het spel te verwijderen.
Tegek parkour
Ik hou van het spel!! Het enige probleem dat ik heb, is dat ik meer trucs wil, en meer plaatsen om te rennen. Kunt u dat alstublieft doen? Bedankt Kun je ook een eindeloze modus maken en een pauzeknop ️
Het is de beste game ooit, maar soms blijft het achter om dat deel van de GAM te repareren dat het meer verdient dan dat
Deze game is erg leuk, het is een beetje te moeilijk om aan munten te komen en ik vond de paden erg leuk, maar ik kon de goede niet betalen, wat me erg teleurstelde, maar het was echt een leuke game en daarom ben ik het een viersterrenbeoordeling geven, zelfs als je gewoon munten op de baan legt, zou het veel helpen
De besturing is een beetje wankel. Als ik bijvoorbeeld mijn vinger op één plek houd, drijft mijn personage nog steeds naar één kant. Afgezien daarvan is het spel geweldig, hoewel het niet origineel is.
Cool spel heel goed want ik wil later ook een freeruner worden
Zeer goed spel, net als een probleem, maar het inschakelen van de vliegtuigmodus is altijd geweldig. Ik zou echt willen dat als je geluid toevoegt, een spel altijd beter wordt. En misschien de kaarten levendiger maken, maar over het algemeen is het een geweldig spel!
Goed spel, heb bijna alle inhoud. Maar de races zijn te kort, soms geeft het voldoening als je snel gaat, maar dan eindigt het gewoon als je de finish bereikt. Ik raad een eindeloos soort dingen aan. Kom op, zou het zo moeilijk zijn om geluidseffecten toe te voegen en sommige muziek lol voelt zo leeg aan, maar het is nog steeds enigszins bevredigend om te spelen en een beetje verslavend. Ik raad deze game aan als je wat vrije tijd hebt om te spelen (kom op, je weet dat je dat doet)